2021年1月28日 星期四

中獎

到超市入貨, 居然中了獎, 獎品是圍裙一條。 雖然不是什麼名貴獎品, 但是對於從來沒有中獎運的我, 卻是個好兆頭。 

圍裙上的六個字, 我全部都懂得, 唸過法文初班的同學應該都認識吧。 加起來成為印字呢, 必定有箇中意思, 可惜我卻不大明白啦, 只好請教家中某人。 他解釋, 《J'peux pas, j'ai cuisine》就是《我不能, 我要煮飯》的意思。 J'ai cuisine = 我要煮飯??  文法可不對呢。  某人始終說不出所以然, 只說法國人就是這樣說啦。

我不服氣, 於是上網尋找答案, 想當年讀書也沒有這份毅力。 😆  幾經辛苦, 才在某論壇得到答案。 其實這句話在拒絕別人時, 給對方的一個蹩腳、不可信的理由。  理由可以有好多種, 例如 J'ai poney 我要騎馬仔, J'ai gym 我要做"占", 有人甚至以此印在T恤、杯子等, 商機無限。 



19 則留言:

  1. 即是隨便找個推人的藉口,
    就話...我沒空,要煮飯喇!
    :)

    回覆刪除
  2. 某人始終說不出所以然, 只說法國人就是這樣說啦>>>記得第一次去巴黎玩,去到邊都聽到人講voila,問當地人呢個字點解,又係好似某人咁反應,voila! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都成日講 voila 架
      同意人地講嘅, 即類似廣東話嘅"咪係囉", 會講 voila
      俾野人時, 又會間中講 voila

      刪除
  3. 回覆
    1. 刮刮樂, 我最叻個次都係中個廿歐

      刪除