2018年7月12日 星期四

刺蝟

近來每個晚上, 刺蝟都會來到我家門前。 因為我們把乾貓糧和清水放在門前,  讓牠們享用。 我們有一次在門後聽到牠們發出的咀嚼聲。

刺蝟在法國已逐漸消失,  二十年來數量已減少了三分之二, 估計到了2050年, 牠們就不再在這裡出現。 牠們在夜間活動, 主要食物是昆蟲和蠕蟲, 是農夫的好幫手。  可是近年來的道路、城市的擴建和大量使用滅蟲藥, 法國再也不是牠們的安樂窩。 每年便有不少刺蝟在公路上被車子輾斃。
 

我們也只略盡綿力, 不想牠們有一天就此絕種。

19 則留言:

  1. 越來越多發展,越大破壞,真係好無奈😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有好多自然環境都破壞左, 呢啲無得reboot再來架

      刪除
  2. 城市發展得太厲害...
    香港的野豬,猴子都瘋了似的跑進民居了。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有流浪牛, 見到新聞報導, 都覺得淒涼

      刪除
  3. 貓霸王如果見到佢地來爭食會唔會打佢地?

    回覆刪除
  4. 你地屋企嘅磁場果然強勁連刺蝟都吸引到!印象中我未試過喺寵物店以外見過佢地呢!

    回覆刪除
  5. 佢地會怕貓貓嗎?定係相反?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 野生架, 專家話野生嘅唔好諗住馴養

      刪除
  7. 係咪貓星人冇個敢行埋去?

    回覆刪除
  8. 我以為係叫箭豬,我花園都曾經出現過,好怕人架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 箭豬同佢地唔同樣
      我睇過新聞, 都話英國都少左好多刺蝟呀

      刪除
  9. 刺渭只可以食無縠成份既貓糧

    回覆刪除
  10. 喔 , 我以為箭豬和刺蝟係同一種動物 .

    回覆刪除