2018年7月19日 星期四

牛頭

《Les carnets de Julie》 是我喜歡的電視節目之一。 主持人 Julie Andrieu 會到法國各地介紹不同地區的傳統特色菜, 示範的不是甚麼星級廚師, 而是平常人家, 有時甚至是祖母級人馬, 菜式平實無花巧。
 

這回介紹的是 Tête de veau 燉小牛頭。  燉小牛頭就是把小牛頭去骨起肉,  再跟牛舌放入洋蔥、韭葱、香料、蔬菜煮成的上湯, 以慢火燉煮, 據說前總統戴高樂和希拉克都喜歡吃這道菜。
電視畫面截圖
不過我沒想過一個小牛頭會出現在螢光幕。  我膽子雖小, 卻未至於嚇得魂飛魄散, 只是看見被剝皮的牛頭露出牙齒, 總覺得有點詭異。
電視畫面截圖
電視畫面截圖
電視畫面截圖
想起曾經何時, 電視上介紹龍虎鳳, 介紹材料時, 一隻沒了皮毛的貓放在桌上, 才教我看得毛骨悚然。

18 則留言:

  1. 好似Rick Stein拍d片都好睇,好多地道美食,小店廚師甚至街邊食檔,最近去咗上海,去海鮮市場買海鮮過隔離食店即煮,食大腸麵之類,好貼地👍🏻
    成個牛頭小事啦,烤乳豬仲完整😬

    回覆刪除
    回覆
    1. Rick Stein 未睇過添, 要睇下至得
      最怕睇到啲不停叫好好味嘅飲食節目 😓

      刪除
  2. 明珠台譯做《邊走邊吃》,我都成日有睇佢做節目,好多法國傳統美食

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來明珠台有得播
      呢個節目真係幾好睇

      刪除
  3. 咁嘅情境我近年比較唔想睇。

    回覆刪除
  4. 善哉善哉。看了這些畫面,吾要茹素三天。

    回覆刪除
  5. 其實驚架,我以前試過去超市見到成個frozen豬頭都嚇到頭也不回急步走過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度賣兔肉都會成隻賣, 見埋頭, 因為好耐之前話兔肉其實係貓肉 😓

      刪除
  6. 我有睇哩套邊走邊吃...
    但明珠台,已經無得做喇
    好有趣,揸住架車仔,走訪全法國鄉下菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 個架紅色車大有來頭, 係 Peugeot 304 cabriolet rouge, 經典車黎架

      刪除
  7. 成個動物頭放上來已經在電視螢幕前少見,D素食人士好惡架

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前已經打爛左幾間賣肉店櫥窗

      刪除