2018年7月14日 星期六

古老奄列

這幾天非常懶散, 不想煮飯, 隨便煎個奄列就是了。
我是依照專員媽的方法來做。 她的奄列除了有薯仔, 還會有煙肉和洋蔥。 做法跟西班牙蛋餅 Tortilla de patatas 差不多, 都是先煮好薯仔, 再炒香洋蔥、煙肉,  然後放入打好的蛋汁拌勻, 跟着倒入平底鍋煎好, 就大功告成。 我用鵝油來煎薯仔時, 那份香味的確零舍不同。

後來我才知道它有個名堂, 叫作 omelette à lancienne 古老奄列。 

16 則留言:

  1. 細個外婆都有咁煎蛋餅架,童年回憶😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你外婆會整呢個
      我老媽只會煮蕃茄炒蛋 & 豬肉蛋餅

      刪除
  2. 我都係咁煎,不過係材料略有不同。

    回覆刪除
  3. 呢個奄列都好多功夫喎,一啲都唔懶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎薯仔唔駛點理, 放左個鑊蓋焗幾分鐘, 再炒幾下, 再焗, 好快攪掂

      刪除
  4. 如果食素係咪可以用磨菇代替?

    回覆刪除
  5. 我從沒有試過做這種蛋餅的 , 樣子真不錯好似好香口 .

    回覆刪除