2018年7月4日 星期三

新常客

天氣熱, 我們習慣會打開窗透透氣, 亦因此迎來了新常客。


Chérubin 在我家還算安靜, 沒有像他的手足 Mr. Looping 那樣愛搗亂, 所以我也讓他留下來。 他也完美示範甚麼是熟不拘禮。 

以往他是足不出戶, 現在嚐過了自由的滋味, 恐怕也很難回頭, 常困在家啦。 

16 則留言:

  1. 呢隻你知係邊戶人家?

    回覆刪除
  2. 呢隻係咪就係有病果隻宅貓?
    出過黎梗係知好玩啦,又多零食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好好記性, 就係佢啦
      不過佢唔可以亂食野, 所以之前唔俾去街

      刪除
  3. 你哋真係好多自來貓,你家可能太有安全感。

    回覆刪除
  4. 你家味道好
    所以貓多到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地得兩個人, 無咁嘈, 啱哂佢地瞓覺

      刪除
  5. 對對對,一出黎蒲過就好易變成習慣。不過佢都算乖坐定定任妳影。

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初佢都怕怕羞咁, 後來見多左就黎料, 我又被昆

      刪除
  6. 好似我嗰兩粒孫,出慣咗要成想出去,不過妳又多隻貓玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 出慣街, 唔俾出, 分分鐘抓爛度門 😂

      刪除