2018年7月24日 星期二

吐司的教訓

天氣太熱時, 做麵包的確是自招麻煩。😞

麵團搓好後, 不消半小時已膨脹了一倍。  我見到後馬上將麵團排氣、造型, 再放入吐司模進行第二次發酵。  隨後兩位主子回來, 我又要忙着招呼, 轉頭再看, 麵團已經發酵得太滿, 只有匆匆忙忙蓋上蓋子, 再放入焗爐。 
 

出爐, 打開蓋一看, 表面果然塌陷了, 唯有用塊毛巾來遮遮醜。😉    

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢排真係超熱, 最近真係唔好攪我 ^^

      刪除
  2. 我好耐冇整過方包。買平過自己整。

    回覆刪除
  3. 咁熱...我都好耐無整
    就算唔熱我都唔整~~~哈哈

    回覆刪除
  4. 誰比你(主子)重要,成功了敗了,也完全無重要。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一追再追? (以前係 office 成日追 report 時必唱) 😁

      刪除
  5. 夏天是做包好時機喎,發酵得快嘛。

    回覆刪除
  6. 我以為天氣熱會發得好,時間短左,成果會更加好呢。

    回覆刪除
  7. 原來夏天差咁遠發得咁快

    回覆刪除
    回覆
    1. 人好矛盾, 冬天就等你等到我心痛, 夏天就發發發發到飛起

      刪除
  8. 我太太用麵包機製作,因為一機攪掂很方便。手搓包要天時地理人和,好難掌握的👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無麵包機 (一借無回頭), 唯有自己搓

      刪除