2018年7月6日 星期五

香蕉燕麥熱香餅

 家中又有熟透的香蕉, 我卻不想用來做蛋糕。 天氣愈來愈熱, 我已經不想開火做飯, 更遑論要開焗爐。   不過無論如何也不想當「大嘥鬼」👻👻👻, 趁著早上沒那麼熱, 便做個快速早餐: 香蕉燕麥熱香餅。
雖說早上沒有太熱,  但是我一邊煎熱香餅時, 一邊抹汗, 令我想起有次看 Top Chef, 一位參賽者煮得滿頭大汗, 看見汗珠在滴, 他還用衣袖來抹汗, 真令人倒胃口


16 則留言:

  1. 至愛pancake
    好好味呀
    我又想食

    回覆刪除
  2. 啲蕉剝皮放冰箱。之後當雪糕咁食.

    回覆刪除
  3. 焗爐乜都掟入去咪好過企係爐邊囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排焗過啦, 我企係廚房熱到要開哂窗

      刪除
  4. 賣相一流,正過麥記9條街呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度麥記仲要無呢家野, 我附近個間開十一點

      刪除
  5. 我都唔鍾意食太熟既香蕉,我會溝埋落啲麥皮度食咗佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過加埋麥皮一齊食, 都唔錯

      刪除
  6. 回覆
    1. 我有風扇架, 不過開火時, 我唔會對住吹, 驚有事

      刪除