2018年7月23日 星期一

暑期作業

暑假到, 暑期作業又出爐。不同年級,不同出版社, 各色各樣, 總有一本適合你, 難怪每年共賣得超過四百萬本啦。

假期剛開始時, 電視上就有介紹暑期作業。 即使家長跟子女出外旅遊, 他們都會挑選幾本暑期作業, 然後每天都花少許時間來溫習, 開學時, 就不至於忘得一乾二淨。 
 

專員說他小時候也有做過呢, 不過專員媽從來都不會認真檢查, 所以他都只是胡亂填寫, 當作應付媽媽就是了。😁

22 則留言:

  1. 原來你那邊都興這些暑期作業!
    剛剛開鑼的書展有成大半個hall都是這些練習簿!
    不少大媽"一車車仔"咁買走。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港應該係學校代訂, 呢度就家長自己買啦
      買成車練習?? 而家仲要考TSA?

      刪除
  2. 我們都鼓勵孩子們在暑假做些作業,否則復課後就什麼也忘掉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日做少少無問題, 如果真係不停咁做, 就好辛苦

      刪除
    2. 其實每天做少少不會太辛苦。

      刪除
  3. 我以前一口氣做哂所有暑期作業, 成個暑假就話之佢乜都唔使理

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱相反, 唔到最後個禮拜都唔願做

      刪除
  4. 其實老師畀果啲都好少會睇返XXXD

    回覆刪除
  5. 有冇創意呀?應該家長做暑期作業嘛!哈…

    回覆刪除
  6. 我呢度都有呢啲暑期作業㗎,但我唔知有幾多人會買。

    回覆刪除
  7. 小時候我只會極速完成暑期作業然後頭也不回走去玩。

    回覆刪除
  8. 法國人都興做暑期作業? 英國人可能比較懶!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國人係好多人心目中都係懶骨頭 😁

      刪除
  9. 法國都有暑期作業,以為多數出去公園玩^^

    回覆刪除