2018年7月28日 星期六

光纖入屋

等了足足五年, 我們終於有光纖網路啦~~ 👏👏👏
每年村長都說固網商將會入村鋪設光纖網絡, 但都只聞樓梯響。  在老家習慣了極速上網, 剛來這裡時猶如回歸 56K 時代。 以龜速🐢 上網, 有耐性就是王道。  對於急性子的我, 絕對是一種磨練。







20 則留言:

  1. 你條頸有冇長幾吋🦒😅

    回覆刪除
  2. 恭喜妳,終於等到喇
    真喺奇怪,我地擁有咗多唔覺喺乜野,原來唔喺必然,政府今日宜佈,手機將進入5G。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日以為呢啲已發展國家唔會咁? 而家仲有好多盲點, 好多地方都一樣收唔到架
      好似之前我講過, 我呢度收唔到電視信號, 有天線都係無用, 所以我地要幫親衛星電視

      刪除
  3. 係咪快咗好多? 咁要煲多啲劇了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係快左
      我少左睇電腦煲劇, 條頸真係頂唔住

      刪除
  4. 網速快左真係差好遠,係好開心既事

    回覆刪除
  5. 終於等到啦,唔駛耐唔耐就接受耐性的考驗,齊鼓掌!

    回覆刪除
  6. 香港也一樣
    舊樓無光纖入屋

    回覆刪除
  7. 香港網速都唔算快。我返到香港都唔慣架。

    回覆刪除
  8. 咁以後寫多啲blog拍下片囉wakakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍片, 我怕煩喎 😂
      blog 又未必有咁多野寫呢

      刪除