2018年7月26日 星期四

他媽哥池

當我見到它們時, 我還以為我又老眼昏花。 上世紀流行一時的他媽哥池居然重出江湖。🧐🧐
大鄉里後來才知道它是去年年底為了慶祝誕生20週年而生產的迷你復刻版。 當年友人沈醉於照顧小雞,  跟她逛街時, 她都會不時要和它交流交流。 我可沒有這份能耐呢。
 

我在想, 現今小孩每天都跟手機、電腦打交道, 他們還會有興趣養小雞嗎?   還是買下捧回家的其實是一眾「老餅」?  😁  

14 則留言:

  1. 我果時隻白色,養得好好,日文堂小息拎出黎餵食,俾我老師用佢隻就黎瓜交換咗😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師攪唔掂, 搵學生個隻頂替, 唔係好榜樣喎 😁

      刪除
  2. 其實好過對住部手機啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機啲遊戲會唔會好玩D?
      好似話而家他媽哥池都有手機版

      刪除
  3. 我未曾玩/擁有過他媽哥池,只記得當年我家姐玩到不亦樂乎!^^=

    回覆刪除
  4. 英國都出左一排,都見過有小朋友玩,但一陣又消失左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家D細路對慣電腦, 唔知仲有無興趣呢

      刪除
  5. 都係只有三分鐘熱度既玩意

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多野都係啦, 都係一窩蜂玩一輪, 就完

      刪除