2018年7月10日 星期二

Raspberry & white chocolate muffins ~~ 燕麥篇 (附食譜)

紅白組合再度強勢回歸~~~👏👏👏
覆盆子加上白朱古力當然無得輸。 這回我又做了個實驗, 用了五分之一份量的燕麥片來代替麵粉, 而且誠意十足, 先把燕麥片磨成粉狀。
Muffins 鮮艷的顏色非常誘, 同時鬆軟濕潤, 怎不教某人即時KO數個呢?  😏   


材料:
低筋麵粉....220g
燕麥片........80g
雞蛋..........2個
細砂糖.......80g
無鹽牛油..........65g
牛奶..........200ml
泡打粉........1茶匙
覆盆子.........適量
入爐白朱古力........110g

做法:
1. 將白朱古力切粗粒, 燕麥片磨成粉。低筋麵粉和泡打粉一起過篩, 備用。
2. 牛油加砂糖打發, 然後加入雞蛋攪拌, 再倒入牛奶拌勻。
3. 加入已過篩後的麵粉和燕麥片, 再放進覆盆子和白朱古力粒, 用橡皮刮刀切拌均勻。
4. 將麵糊舀入模內, 放入焗爐預熱180℃烘烤20-25分鐘左右即可。








17 則留言:

  1. 成日咁多美食源源不絕咁供應,某人有冇增磅?XXXXD

    回覆刪除
  2. i like this so much
    wanna have 3

    回覆刪除
  3. 你下次試下用cream仲正
    某人帶咗幾多返公司食

    回覆刪除
  4. 你呢排咁勤力,美食源源不絕,有冇增磅。

    回覆刪除
  5. 呢個真係啱哂夏天食呀,可惜我唔慣raspberry啲核仔。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得你以前都講過
      等我整個古古力你歎下啦

      刪除
  6. 好靚,隻隻 muffin 一樣樣!我呢邊有粉裝燕麥,老DAD朝朝食,佢話係滑D,返香港都帶埋去,因為香港買得好好好貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港都買過粉裝, 沖野飲時放埋落去

      刪除
  7. 燕麥片磨粉真係好有心機,感到健康D,有覆盆子的酸微微特別滋味

    回覆刪除
  8. 可愛的甜點啊 ! 流口水中 .

    回覆刪除