2018年7月2日 星期一

今時不同往日??

來了幾年, 我還是頭一遭給蚊子大哥盯上了。 牠們以往的目標都是專員, 我通常可以置身事外。 今年卻剛剛相反, 專員絲毫無損, 我反而給蚊子大軍相中了, 被叮咬了十個幾包, 就是額頭也有個小包。
痕癢難耐是必然, 特別是晚上睡覺時, 皮膚好癢, 難以入睡。 我起初塗了無比膏,  開始時也能夠舒緩一下, 過不了多久又繼續發癢。 後來我想起了友人給我的泰國蚊膏。 抹上時涼涼的, 很舒服。  過了一會, 沒先前那麼癢了, 紅腫也慢慢減退。  難怪它是泰國特色手信之一啦。
      

21 則留言:

  1. 我就通常用…無比膏個親戚……
    “無比滴”黎止痕的…
    :)

    回覆刪除
  2. 呢隻泰國膏仲可以搽關節痛

    回覆刪除
  3. 蚊大哥最愛我,被叮後怎也不能止癢。

    回覆刪除
  4. 你果2隻我都唔得

    我覺得最得係曼秀雷敦薄荷膏

    回覆刪除
  5. 哩D係咪叫風水輪流轉,泰國膏好用

    回覆刪除
    回覆
    1. 個天實在唔公平, 應該咬開個位就個位嘛 😁

      刪除
  6. 止痕至重要
    防蚊...真喺要清理下附近積水、草堆地方
    用蚊網

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地已經有蚊網, 滅蟲燈, 我都始終逃不過

      刪除
  7. 一定係發現亞洲口味好食啲。

    回覆刪除
  8. 我一向都好惹蚊,所以有花有草有樹嘅地方我都盡量少行近。

    回覆刪除
  9. 我都好惹蚊,不過用電蚊片,for 皮膚消瘇就揸咩都得,最好就係虎標。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度我都見過有虎標賣, 好似係10€

      刪除