2018年6月30日 星期六

香濃朱古力蛋糕

突然好想吃朱古力蛋糕, 幸好家中常備用來做甜點的朱古力, 可以想食就做。
為了遷就專員, 當然不可以全用黑朱古力啦。 這次黑朱古力跟 chocolat praliné 的份量各佔一半。  做法參考自網站《為食貓食譜》, 話又說回來, 不知道為什麼現在已找不到這網站。
 

蛋糕鬆軟, 吃起來感覺很輕盈。 事實上, 蛋糕用上了朱古力 200g + 牛油 120g + 砂糖 100g + 雞蛋4隻。  那它算不算得上是披着天使外衣的魔鬼?

16 則留言:

  1. yahoo 年代d網好多都冇哂啦
    但呢d譜大把

    回覆刪除
  2. 有魔鬼時時拎住嘅叉喎...

    回覆刪除
  3. 原來就係呢個古古力蛋糕啦。:)

    好食最緊要,何況大股東一定係專員,男仕一般又體力勞動多啲,calories好快burn走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位大股東儲左唔少, 唔知幾時王釋放出來

      刪除
  4. 如果係朱古力蛋糕,我一定係唔理係魔鬼照食

    回覆刪除
  5. 我鐘意食濕濕地的朱古力cake

    回覆刪除
  6. 我見到 有點moisture,我鍾意呀,我自己焗唔到呢。

    回覆刪除
  7. 重磅材料,一定好香甜。

    回覆刪除
  8. 如果用全黑朱古力但混入椰子油和沈滿晒椰絲又得唔得呢?XXD

    回覆刪除