2018年6月12日 星期二

越南煎餅 Bánh xèo

原來我已經差不多兩年沒做過越南煎餅

我用的依然預拌粉, 不過煎法有所不同。 我以往會把餡料煮好, 然後煎餅, 最後把餡料放入, 再折成半圓形。 
 

近來見到另一做法, 就是把洋蔥、豬肉煎香, 隨後放入蝦, 再倒入麵糊, 慢慢煎成金黃色。 懶人即時發現箇中好處: 少洗一隻鑊。😏  我跟著照做, 花的時間相對較多, 但做出來的煎餅更香更脆。
我以後應該會繼續用這個方法來做啦。 😉

15 則留言:

  1. 呢個方便d,韓餅都咁做

    回覆刪除
  2. 呢個有啲似亞洲餡料奄列!又,一見到係越式就覺得要點魚露食,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見唔見到個樽仔, 對面就係自家整 nuoc nam

      刪除
  3. 回覆
    1. 梗係唔係啦, 係有人鐘意食細細粒呢款啫

      刪除
  4. 我都喜歡將材料倒入麵糊的做法

    回覆刪除
  5. 你做得幾靚喎
    香港越南舖嘅差唔多樣
    我上次去巴黎見都幾多越南食店喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞
      我以為香港越南鋪無呢啲野食
      呢度好多越南同老撾人

      刪除
  6. 好多芽菜喎,易唔易買到?

    回覆刪除