2018年6月26日 星期二

有樣學樣

傳來刮玻璃窗的聲音, 力度沒貓霸王的來得大, 我就想到是小野貓了。 



不曉得甚麼時候開始, 他學會了抓窗, 好讓我們知道他在耐心等候。 貓奴自然不敢怠慢, 立即奉上糧餉。 我們都覺得他是見到貓霸王抓窗後能夠成功爭取, 因此有樣學樣。

有時候貓霸王或 Mr. Looping 會阻塞通往窗門之路, 他便會在後園守候。 雖然他來自流浪一族, 但是他會守規矩, 當少爺及 Rouquin 在他身邊經過, 他都不會吼叫, 亦不會追著他們跑, 算是非常乖巧。  

27 則留言:

  1. 回覆
    1. https://m.youtube.com/watch?v=9u3gwrBKvTs

      呢個紋啱睇嗎🤔

      刪除
    2. 佢雖然係流浪漢, 都知守規矩, 抵讚
      我又要研究下呢條片

      刪除
  2. 係我錯覺嗎?佢好似比較纖瘦,要多啲糧响補充體力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇落真係瘦左
      之前有隻眼仲腫哂, 又有ticks, 專員趁佢食野時幫佢滴藥, 而家好左好多

      刪除
  3. 佢條尾捲住個身坐,好斯文!

    回覆刪除
  4. 流浪兒總有牠們生存之道。

    回覆刪除
  5. 同小朋友一樣,好嘅唔學,壞的學到足,哈哈

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. that's how they can survive on the streets

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢真係算乖, 有時見佢傷痕累累, 都心痛

      刪除
  8. 但係。。。
    我就覺得她樣子有點惡...
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係仔黎架
      我地見過佢幾次到處留情

      刪除
  9. 佢係惡亦有道,貓不犯佢,佢不犯貓。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 睇真D, 好多傷痕, 街頭生活唔容易

      刪除