2018年6月7日 星期四

開罐器

這款開罐器是專員的童年回憶。  他小時候家中便有一部, 那時要開罐頭的話, 他都會自動請纓, 說穿了就是覺得好玩。
這一部是我們逛 brocante 時見到買的,  買回來不是為了懷舊, 而是買給專員媽, 因為年紀大了, 雙手乏力, 開罐頭也成了難事。
 

原來這些古董現在也有價有市, 有人放在拍賣網站叫價十多至三十多歐元, 當然包裝及說明書要齊備啦。

20 則留言:

  1. 多唔多易拉罐設計的罐頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都幾多架, 不過唔明有啲大嘅反而唔會有易拉設計

      刪除
    2. 可能係要顧及安全問題吧,大罐頭如要拉開可能驚整傷手

      刪除
  2. 我記得細個時外婆家開罐器,亦都係我最初學識用佢開罐頭,到依家仲用果款,最經典亦都最好最襟用,有個刀面,陷入罐邊

    回覆刪除
  3. 我細個時屋企用傳統細細把(掌心咁大)嘅開罐器,像毛頭所講嘅果種,要用刀面陷入罐邊,慢慢「印」。記得上家政課時好多同學唔識用,於是我大顯神通!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家係呢度就係用呢款😉
      以前老家就用扭扭扭個款

      刪除
  4. 我都好怕開罐頭。
    可惜香港冇人用呢種罐頭刀,真係慳好多力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕係咸牛肉個啲, 次次扭扭下條匙都會斷

      刪除
  5. 圖中嘅開罐頭“神器”我第一次見咋,但blog友講嘅都係我小時候用嗰種。

    我好少食罐頭食物,唔係因為健康,只係我怕鹹,所以午餐肉、鹹牛肉、五香肉丁、豆豉鯪魚我都唔食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會間中買下午餐肉 & 咸牛肉, 不過間中食下醫下思鄉病 😁

      刪除
  6. 70's feel, 今日看起來有一份 retro 的摩登哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正正係七十年代產品, 76年只售81F

      刪除