2018年6月20日 星期三

Andouille

逛迷你美食展時, 經過一個賣手工香腸的攤位, 攤位負責人很懂得招徠, 除了給我們試吃外, 還會詳細解釋做法。 最後我們買了些香腸回來, 值得一提的是 andouille。
Andouille 是法國特色食品, 將豬肚、豬胃、大腸等內臟洗淨切碎後, 加入香料醃製, 再放入豬腸, 然後煙燻。  因應當地材料的不同, 各地區的製作方法亦略有不同。  在市場和 brocante 都會有賣 andouille 的攤檔, 老遠便可以聞到那味道, 專員哥是 andouille 的忠實擁躉, 他可以一大早去逛市場, 就是為了吃 andouille, 所以別以為洋人不愛吃內臟。😁  相反專員頗抗拒那味道。 我們買了的 L'andouille du Val d'Ajol 是 Vosage 的特產, 以豬胃、瘦肉為主要餡料。 就是因為沒有豬肚的緣故, 味道來得沒那麼重, 同時煙燻味十足, 專員才會接受。
Andouille 可以配搭薯蓉、沙律、紅腰豆、扁豆來吃。 我們煮了薯仔和白腰豆, 這個組合也很搭呢。 不過 andouille 的確有點膩, 每次只可以吃幾片而已。


14 則留言:

  1. 一早講咗凡係腸都係用d頭頭尾尾內臟,乜都有,所以好怕食

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係擺明車馬, 話你知係用內臟

      刪除
  2. 雖然一向都知內臟呀、脹呀係咩一回事亦照食可也,但唔知點解自從睇過阿爺廚房,就開始唔想食太多內臟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來仲有阿爺廚房, 我真係無睇大台好耐啦

      刪除
  3. 有冇香料,我怕香腸有香料味。

    回覆刪除
  4. 奧地利好似都有呢啲腸, 但係唔常見.我又唔會買嚟食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係第一次買, 平時個啲陣味太勁

      刪除
  5. 英國人都係,有black pudding,而且好多肉腸, minced meat, burger 入面都係D立立離離內臟做。唔食個D係自欺欺人啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做呢D內臟腸, 都係以前D人本住唔哂野先整, 仲講明係內臟, 無呃人

      刪除
  6. 我呢度都好容易買到肉腸,反而掛住香港啲大紅腸

    回覆刪除
  7. 咁專員食唔食中式蒸臘腸?

    回覆刪除