2018年6月14日 星期四

旅法熊貓

街坊前陣子帶了孩子去了動物園 ZooParc de Beauval. 還給我買了個紀念品。
對, 沒看錯, 是熊貓。 如果想在法國看熊貓, 就要到 ZooParc de Beauval。 背景的那個涼亭跟動物園內的看起來不太一樣。
 

去年年中動物園成了傳媒焦點, 因為那兒誕下了法國首隻熊貓寶寶「圓夢」。他的爸爸「圓仔」和媽媽「歡歡」是2012年中國借給法國的, 借期為10年, 估計「租金」每年大約為80萬歐元, 同時他們吃的竹就要每年花上6萬歐元, 還有醫療、工作人員及日常開支, 照顧國寶絕不便宜。
 

熊貓的進駐無疑可以帶來人流, 但是成本高昂, 最終動物園會不會虧本呢?  🤔
 

20 則留言:

  1. 「租金」??租借國寶??
    食的竹??是否中國空運過去??
    :O
    這樣子「圓夢」是中國的還是法國的呢??
    :O

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多動物園都要俾錢, 先可以借用熊貓
      我睇左介紹, 熊貓一日至少食20kg竹, 唔新鮮唔食, 呢度嘅熊貓食嘅係來自Loiret
      圓夢係中國籍架, 唔會入籍法國
      有興趣睇下呢條片:https://youtu.be/pCFnKTH7hOo

      刪除
  2. 原來要比錢租?我以為係國際友誼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前就係送架, 而家就要俾錢啦, 講金又講心 😁

      刪除
  3. 咁租約期滿圓夢爸媽回祖國,呢隻made in France嘅熊貓寶寶會跟住走?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話想到期續租
      圓夢係中國籍, 唔會入籍法蘭西, 到佢3-4歲會回歸祖國懷抱

      刪除
  4. 吓....租架?以為強國好興送比其他國家,扮晒友誼添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前就係架, 而家就要收錢, 講心又講金 😁

      刪除
  5. 回覆
    1. 我估佢地計過數, 可以多D人流, 又可以做下研究

      刪除
  6. 真係好想知圓夢會係屬於邊一個國家

    回覆刪除
  7. 個幾兩個月前個同事好高興同我講奧地利總統喺中國攞到隻熊貓返嚟。我話要錢㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能總統真情打動, 唔駛俾錢呢 😁

      刪除
  8. 咁法國有冇啲代表性動物㗎呢?

    回覆刪除