2018年6月22日 星期五

觀點與角度

Rouquin 名副其實嗲精一名。  他一見我待在梳化上, 二話不說就會跳上來, 之後我便要充當陪坐。
我跟專員說, Rouquin 如此痴纏, 是因為怕獨自孤單, 渴望陪伴。
 

專員竟然笑著說, 可能 Rouquin 見我一個人在家, 心想我會怕悶, 才特地走過來我身邊陪著我。
 

會不會真是如此呢? 😆


18 則留言:

  1. 觀點三> 佢想話你知呢度係佢嘅地盤。唔好逆權侵佔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 觀點四...佢要當小三。

      刪除
    2. 觀點三>> 有可能喎
      觀點四>> 有人已經話自己地位不如兩位老細

      刪除
    3. 果然如此,某人要加油啦。

      刪除
  2. 互相取暖,互惠互利,雙贏!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 但係一意識有危險, 佢走先喎 XXXD

      刪除
  4. 咁佢陪住妳既時候,妳有無摸住佢﹖係因為佢想妳摸佢嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我睇緊雜誌, 唔會摸佢, 但佢C要痴埋黎 ^^

      刪除
  5. 佢係咪好少出去打獵....XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢離不開呢間屋周圍200米範圍, 街坊都話少見佢蒲頭

      刪除
  6. 寵物很有靈性,佢對你好,守護你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係佢一聽到有咩衣郁, 佢就走先 XXXD

      刪除