2018年6月5日 星期二

低頭一族

見到電視介紹了這個廣告,  我覺得它的概念不俗, 值得跟大家分享。

 
我在YouTube 還看到另一個版本。
 
我們的身邊不乏低頭族。  我也得承認, 看到有趣的東西, 我會拿出手機拍照, 一個人呆等時, 亦會看手機解悶。  一人一手機,  聚會時總會有人只顧玩手機,  對其他人都不大理會, 雖然同枱吃飯, 卻各自修行。 或者他們不知道該聊些甚麼, 又不曉得如何搭話,為了避免你眼望我眼, 寧願低頭玩手機。 坦白說, 我很怕這些沒話題、氣氛尷尷尬尬的聚會。 

19 則留言:

  1. 喬布斯在生見到咁唔知作何感想
    高科技帶來方便同時亦都造成疏遠,事實並非樂觀
    我地用餐禁用手機,冇話題嘅聚會,根本冇必要去

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢未必會覺得有問題
      有時呢啲方便係connected, 定係disconnected?
      唔係人人都忍到, 好多人都已經上左癮

      刪除
  2. 不能同意更多,好似我同主子一家一年至見一次,一齊去個旅行,有時見到事頭婆一有wifi就喺度篤手機,我都幾無言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到事頭婆都會上癮, 佢係睇FB? 想睇人地有咩新野? 定係唔想講野?

      刪除
    2. 事頭婆最like一家人聚在一起,可能佢覺得全部人伴住佢上網,感覺無咁孤單,佢會上Facebook又會用WhatsApp同wechat。

      刪除
  3. i hate people using their phone in the middle of the street

    回覆刪除
    回覆
    1. and I hate ppl smoking while walking on public sidewalks

      刪除
  4. 其實手機真係幾方便,不過,好彩我都係喜歡同人傾計多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意傾計多啲, 如果個個一齊食飯時都篤手機, 不如自己一個人食啦

      刪除
  5. 依家由 3 到 90 歲都一機在手,我自己都係,科技領導人類發展,明知沉迷唔好都無辦法,手機帶比我哋生活上有很多方便呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔明點解家長俾啲細細個細路玩手機, 除左對眼會唔好, 睇得多, 真係會無咩耐性, 又會沈迷係一個人嘅世界, 唔係好識同人溝通

      刪除
  6. 手機用嚟解悶係幾好嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去睇醫生等到傻, 真係會攞部野出來篤

      刪除
  7. 最近一個新聞話,低頭這動作,等於擔住 45 磅重,嚇C人!

    回覆刪除
  8. 要讚啲公仔真係做得幾似,唔為意一定以為係真人^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個廣告嘅構思都唔錯, 仲要係無得撈啦

      刪除
  9. 哈哈....十年改變咗世界,低頭已經喺主流,好難再番轉頭!

    回覆刪除