2018年6月1日 星期五

莎蓮娜的戰衣

法國網球公開賽又開鑼。 我不是網球迷, 不過偶然看到熟悉的球員, 我也會守在電視機前看看。 

這天出場的竟然有 Serena Williams。 吸引我的可不是她的球技, 而是她的一套裝束。  那套緊身的運動服實在非一般人能夠駕馭。 我不禁想, 在烈日當空下作賽, 會不會熱上加熱呢。 

有人形容這連身服如 Catwoman 的服裝。 專員聽到後, 馬上更正說, 那可不是他認識的貓女😻 Halle Berry 😻。


14 則留言:

  1. 見佢呢個造型令我諗起小時候跳舞因為太肥,老師要我著件可以形容為膠jumpsuit喺舞衣上面嘅扮相!^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員成日話呢件包膠就係用來掩飾佢嘅肥 🤪

      刪除
  2. 運動員的衣服都係經過專家設計,應該唔會焗掛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係架, 不過見到由頭包到落腳, 仲要黑色, 我見到真係覺得好熱

      刪除
  3. d料就一定快乾及透氣,但貼到乜都現晒形就真大劑

    回覆刪除
  4. 唔係著網球裙著呢啲,都好似第一次見

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為法國賽無dress code, 所以佢就可以著成咁

      刪除
  5. 黑墨墨,唔會吸熱咩,好似第一次見佢咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢由頭包到落腳, 又係黑色, 我見到都熱

      刪除
  6. 回覆
    1. 暫時未見啦
      可能有錢收, 又會著 😁😁😁

      刪除