2018年6月4日 星期一

別出心裁??

街坊做了個蛋糕, 喜孜孜跟大家分享。 她說為了讓孩子開心, 所以便花心思焗個吹波糖蛋糕。  我腦中立即冒出一堆問號, 難道將吹波糖放入麵糊???  後來見到那個蛋糕跟一般的磅蛋糕無大分別, 我就以為她一直在開玩笑。
 

原來我錯了... 表面的而且確是磅蛋糕, 其實它是有吹波糖味道的磅蛋糕, 絕對是 Bubble Yum 提子味。 當我吃了第一口時, 我想到的是那片紫色。🤪

街坊更說, 當大家滿以為是普通不過的蛋糕, 原來暗藏驚喜。  莫非街坊是特務阿漆??  表面上是鬚刨, 實際上是風筒?? 🤔

18 則留言:

  1. 呢個味蛋糕係cake boss一早有了

    回覆刪除
  2. 又真係幾有趣喎,不過,我係老餅,唔食吹波糖,同埋對佢呢種味道麻麻。

    回覆刪除
  3. 街坊似乎童心未泯呢!我仲以為係一切開會有一點一點彩色嘅顏色喺蛋糕入面添,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係加左香精, 所以唔會有五顏六色
      唔同加M&M's (有人成日叫我整)

      刪除
  4. 剛剛朋友話佢個女識整bubble gum milkshake,我為左保持台型,我無問佢點整。

    回覆刪除
  5. 我覺得就是古靈精怪!純蛋糕最好食,蛋香奶香先好食!

    回覆刪除