2018年6月28日 星期四

九九九誰是兇手?

我家後園發生一宗兇命案。 兇手仍在逃, 然而專員已經鎖定了數名嫌疑犯
昨天黃昏, 專員在後園發現了一具屍體, 死者為雪貂, 年齡不詳。 初步目測結果發現死者身上有明顯咬痕, 顯示死者曾被咬傷, 估計因此導致死亡。
當中嫌疑最大的是少爺。 首先專員發現死者時, 少爺就在不遠處。 再者, 少爺有前科, 曾經將米奇和翠兒帶回家。  至於真相如何, 我就不得而知啦。
 

一般偵探小說或片集, 被認為完全沒有嫌疑的, 長得善良, 一看就覺得是好人, 最終會被揭發是兇手。 那麼兇手其實會不會是他呢?

19 則留言:

  1. 你條雪狐披肩有着落了😏
    咁最大嫌疑犯嘴有冇殘留毛髪血跡呀🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 披住佢出街會被人淋紅油架, 最近有幾間肉店都被素食塔利班扔爛玻璃
      少爺食野識抹咀架

      刪除
  2. 隻雪貂都幾大隻!
    會不會有同謀架!
    好似"東方快車謀殺案"咁...
    成車人都有份!:p

    回覆刪除
  3. 雪貂睇落仲係完整,案件似係發生無耐,俾我都會估疑犯就喺附近,咁講少爺嫌疑又真係大啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會最大嫌疑反而係最清白呢?

      刪除
  4. 我咁講雖然殘忍。貂鼠毛好幼好暖,以前D人用來做皮革架。

    回覆刪除
  5. 我代六位疑兇申冤。其實另有案情,係雪貂黑幫內鬨。

    回覆刪除
  6. 嘩....好驚喎!!!!最後專員有冇幫手埋葬了可憐的小雪貂:P
    貓霸王最大隻,都要傳召佢問下話!!
    想你順序介紹下上面六個疑犯,我其實唔係好認得佢地邊個打邊個XXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經埋左隻雪貂
      等我介紹返, 由左至右, 上至下:
      阿花(已經拋棄左我地, 只會間中痴食)
      二少 Rouquin, 嗲精一名
      Mr. Looping, 街坊寶貝, 出名麻煩難攪
      少爺, 我地老細
      貓霸王
      小野貓

      刪除