2018年6月19日 星期二

心花怒放

收到了友人寄來的郵包。 打開郵包時, 不用照鏡, 我也相信當時我有一對心心眼。😍😍

Long time no see 的麻油麵, 還是東瀛版呢。 同時亦有專員的心頭好。

難得人家去旅行, 還會想起自己, 怎不教人感動呢? 😘


20 則留言:

  1. 有台灣朋友來香港時,
    都是買這些即食麵,
    說台灣沒有那麼多不同味道的!
    通常只有原味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣都有好多款架
      我嘅童年回憶之一就係食佢地隻味王牛肉麵

      刪除
  2. 我記得我家宅男在外時,回家渡假也帶過丁丁麵走,呢款真係受歡迎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前去完旅行返屋企, 最想食就係麻油麵

      刪除
  3. 蛋椰咖吔係咪可以用來搽面包做早餐^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於某人黎講, 唔只係早餐啦 😁

      刪除
  4. 係咪即刻要煮嚟食呢???

    回覆刪除
  5. 友人好好呀,仲愛屋及烏!包裹固然重,包含著嗰份情更重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要人地記得我鐘意呢D杯, 真係好難得

      刪除
  6. 收到咁多補給品,當然好開心啦👍🏻

    回覆刪除
  7. 嘩嘩嘩! 有禮物收,真開心!希望長食長有!

    回覆刪除