2018年6月8日 星期五

出關

天氣熱, Rouquin 終於出關, 暫時不再當宅貓。
儘管如此, 我們每天依然有親子時刻。 他晚上吃飽了, 就會走到我身後等我。 有時我正在上網, 他就電腦椅後等。 專員看到總會跟我說小心身後的小鬼。
見他如此黏我, 專員有次就說, 要是我離開了, Rouquin 應該也不會留下來。 我後來真的有認真想過, 如果我要返回老家長住的話, 一定會帶著他回去。 我覺得他應該比少爺更易適應居住環境吧。
🤔

16 則留言:

  1. 好似聞到醋味咁啵。。。,嘻嘻!最難適應應該係飛行緊嗰十幾個鐘!XD



    回覆刪除
    回覆
    1. 應該要檢疫, 唔知要唔要坐監觀察

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢唔鐘意抱架, 淨係鐘意摸佢個頭同掃佢個肚腩

      刪除
  3. just like a kid, sticking to his mom

    回覆刪除
  4. 佢D貓步行得好靚呀.....
    佢唔擔心,反而驚專員唔慣HK熱焗天XXD

    回覆刪除