2018年6月24日 星期日

Brioche marbrée 大理石麵包

終於試驗成功~~

先前試做了兩次, 麵包雖然鬆軟, 不過雙色交雜的花紋算不上清晰, 做得不夠細緻。 這次的製成品算是達到了我心目中的模樣啦。 😉

另外一提, 我加入了老麵麵團。  其實是誤打誤撞呢,  做 Tarte au libouli 時剩下了的麵團, 我又不想浪費, 就順便放進甜麵包麵團, 沒想到焗出來的麵包十分柔軟。 此後我再做大理石麵包時, 也特意在前一天準備好老麵麵團。

20 則留言:

  1. 你係咪整雙色麵團2片捲起,咁就一定出色啦

    回覆刪除
  2. 好靚仔喎,深色是否用可可粉做?

    回覆刪除
  3. 睇見都想食呀!Marble效果係咪用自家製古古力醬整呢?

    回覆刪除
  4. 老麵麵團我見人係切一舊出嚟放冰箱.咁每次都有個種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過, 不過整好一舊舊, 我呢位老人家怕會唔記得

      刪除