2018年7月17日 星期二

連環命案??

雪貂兇殺案尚未偵破, 我家後園又發現另一具屍體。

死者身份未能確定,  依身體特徵看來, 有理由相信死者屬於 Poule d'eau 黑水雞一族的成員。  雖然目測結果顯示死者身上無表面傷痕,  但是亦不能排除與喵星人無關。
 

至於這是否連環兇殺案, 或是模仿犯, 就有待進一步調查。 
 

20 則留言:

  1. 要金田一...定...柯楠出馬了。。
    :)

    回覆刪除
  2. 邊個有不在場證據?又邊個有殺雀動機??

    回覆刪除
  3. 可能要裝天眼時刻監察。XD

    專員負責清理兇案現場?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要唔要好似CSI咁, 圖像放大時, 越大越清楚?
      好彩佢係度, 幫手攪掂, 呢位死者體形同乳鴿差唔多

      刪除
  4. 連環殺手定野外全職獵人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人懷疑又係我老細, 佢尋晚又帶左翠兒返來

      刪除
  5. 我有住在外國朋友養的貓,會將老鼠屍體帶入屋,經常嚇她一跳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老鼠就無試過, 翠兒就試過幾次
      尋晚我老細又帶左佢返來, 仲要係我腳邊放低

      刪除
  6. 係咪狐狸呀,我哋花園的狐狸,咩都食架,好恐怖。

    回覆刪除
  7. 我諗現場一定遺留兇手一些物件 ( 通常電視劇係這樣鋪排的 )

    回覆刪除