2018年7月8日 星期日

花枝招展

夏天來了, 我家後園的花開不斷。
還來了特別嘉賓呢。
千萬不要問我那些是甚麼花嗯, 即使專員告訴了我無數次, 我還是記不起來。  或者我的記憶體已滿了, 無法再記下新詞彙。
😁

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 你摘一朵戴係頭殼頂,以後都記得了😂😂😂

      刪除
    2. 原來你識佢
      放係頭都一樣會唔記得 😂

      刪除
  2. 我都係,除咗鬱金香丶櫻花呢啲由細已經認得嘅花,平時經過啲種滿花/樹嘅路,我都只係覺佢地熟口熟面,但唔會記得啲名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最常見好似玫瑰, 鬱金香, 我就認得, 其他真係過目即忘 😂

      刪除
    2. *Typo...係桃花至啱,因為行年宵成日見,我細個鬼識櫻花咩!XD

      刪除
  3. 我都同你一樣,聽完就唔記得,根本好多都差不多。

    回覆刪除
  4. 老DAD唔鍾意種花,無緣呀。見到鄰居的靚花園就好羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有所好嘛
      佢地為左整靚個花園, 真係好落本

      刪除
  5. Hibiscus?
    咁你教返專員係大紅花之類的品種,大紅花三個中文字應不太難記XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都識佢
      大紅花, 記得以前教科書有講過, 咩野樣真係唔記得

      刪除
  6. 好靚喔!
    種花可以怡情養性!
    不錯!不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要讚下某人啦, 皆因我係植物殺手

      刪除
    2. 你是殺手。。。只要你唔出手,
      留返比某惜花人出手囉!哈哈!

      刪除
  7. 有冇摘一啲喺室內插?

    回覆刪除
  8. 甚麼品種都不要緊,賞花是由心出發,心情好花便靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係只見佢靚, 同我講左咩名, 我都唔會記得

      刪除
  9. 天氣好,見到靚花花,心情真係會特別好

    回覆刪除