2015年6月12日 星期五

椰蓉包

想起已有好有一段時間沒做麵包, 決定重出江湖, 做專員的飛佛之一:椰蓉包。

麵包造型時, 我發現麵團排氣有點不足, 擔心焗出來的效果欠佳, 幸好賣相尚算不過不失。  


 做麵包時, 我差點忘記了一些步驟, 看來我還要多多練習啦。

23 則留言:

  1. 幾好呀 , 內裡組織都應該鬆軟,唯獨面頭芝麻少得滯呀 , 你又打斧頭定啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無撕開影張相添
      食落真係幾軟熟架 ^^

      刪除
  2. 個樣好靚仔呀,睇唔出有生疏

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 將放左餡嘅麵團捍長, 一開四, 自轉再公轉, 就得架啦

      刪除
  4. 靚仔啊!引到我都想食呀!

    回覆刪除
  5. 有一段時間沒做麵包.............我有好幾段時間沒做麵包~~
    做得好吸引,好靚....好想咬^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 一做包就行唔開, 好困身, 明架 >0<

      刪除
  6. 多謝提醒,我也有一包椰絲未開

    回覆刪除
  7. 好靚!下次去你度食包…嘻…

    回覆刪除
  8. 專員一個人食唔食得晒5個?

    回覆刪除
  9. 自家制的包包健康食得放心 , 正 !

    回覆刪除