2015年6月18日 星期四

〔甜點〕Crumble à la rhubarbe

鄰居送來了 Rhubarbe 大黃。 


坦白說, 我對大黃的興趣不大, 不是因為洗切削皮的工夫多, 而是要中和它的酸澀, 那就要放入很多糖。  

這天做的 Crumble 也是專員主理, 我只擔當洗切執碼的工作。  他先把糖跟大黃拌勻, 再放在一旁待上數小時, 讓水份流出。 做 crumble 時, 除了大黃外, 專員還加入了香蕉跟自家出品士多啤梨。 




Crumble à la rhubarbe 吃起來仍帶點酸, 我要以雪糕伴著吃。 這甜點絕對不可以常出現在我家, 看專員下糖之狠度, 真是叫我害怕。

20 則留言:

  1. 大黃雖然本身有益,但要用咁多糖,我唔多like呢

    回覆刪除
  2. 真大鄉里,大黃我未食過.

    回覆刪除
  3. 我整jelly, 因我唔鐘意食呢類焗crumble.
    但依家香港越賣越貴, 2條又幼又爛都要30幾,痴鬼線.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪, 我又無見過佢地食 jelly 喎
      香港大部份野, 都係用來交租

      刪除
  4. 大黃好酸架, 但個味好清香如檸檬. 我只會用大黃加士多啤梨來做果醬, 果醬唔酸, 仲好香好味呀. 做果醬你啱唔啱呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好邪呀, 啱啱真係有朋友送左樽自製大黃士多啤梨果醬俾我地 ^^

      刪除
  5. 我都係呀, 咁酸,又要落咁多糖煮,唔會食。

    回覆刪除
  6. 幾年前往芬蘭探望一個芬蘭籍朋友,他太太做了一個大黃甜品請我們吃。好酸,但因為是人家一番心意,只好硬著頭皮吃完它。

    回覆刪除
  7. 香港不是隨便可以買到大黃,衹有買外國街市貨的超市才有,印象中見過外國烹飪節目用來做啫哩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未見過佢地食 Jelly, 不過我無咩興趣研究佢 ^^

      刪除
  8. 整過甜品蛋糕之類通常都知落糖落牛油好勁,否則唔好食㗎嘛:P
    專員D廚藝都唔錯喎,係咪承傳自佢媽媽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員係承傳爸爸架呢, 佢話爸爸廚藝好過佢媽媽 ^^

      刪除