2015年6月5日 星期五

Parc Zoologique de Paris

前兩天, 我跟專員出城去, 目的地是 Parc Zoologique de Paris 巴黎動物園。 維基百科如此介紹: 巴黎動物園坐落於巴黎市文森森林內,隸屬於國家自然歷史博物館。動物園佔地14.5公頃,包括一座65米高的石制假山以及一個佔地4000平方米的熱帶植物溫室。


可能因為不是週末和假期, 遊人不多, 大多是學生跟老人家。 當天天氣不算熱, 間中還有微風, 逛起來也蠻舒服。

動物園分為五部份: Europe 歐洲, Guyane 圭亞那, Madagascar 馬達加斯加, Patagonie 巴塔哥尼亞 和 Sahel-Soudan 薩赫爾/蘇丹。 當我一看這個假山, 我一下子就想起世界之窗/錦繍中華。 ^^


還是第一次見到食蟻獸呢。



螞蟻行動之迅速, 超乎想像。


為什麼怪獸公司的 Randall Boggs 來了這裡?


其他的, 不用多介紹。





回到家, 一打開電視, 看到泥地王 Rafael Nada 居然在 Roland-Garros 輸掉了, 無緣入決賽, 我不是他的粉絲, 仍然失望。


12 則留言:

  1. 專員知唔知咩係世界之窗/錦繍中華XXXD
    小長頸鹿好可愛
    拿度今年狀態都是欠佳,新傷初癒不敢博太盡

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢梗係唔知咩係世界之窗/錦繍中華啦
      尋日睇決賽, 睇住 Djokovic 心煩氣躁, 球拍都打爛, 可能佢太想得到, 反而犯D唔應該犯嘅錯 sigh

      刪除
  2. 世界之窗/錦繍中華我都未去過。。。

    回覆刪除
  3. 明明身處異國,咪鬼諗起世界之窗,哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家佢地咁強, 成日出國, 都唔需要世界之窗啦 XD

      刪除
  4. 入場費好似好貴喎(如果我冇睇錯個website)

    回覆刪除