2015年6月26日 星期五

正當香港或要聘請捉鬼敢死隊之時, 法蘭西也一片凌亂。 的士司機抗議 UberPOP, 堵塞交通, 連通向戴高樂機場的道路也給阻塞。 從電視新聞看到, 遊客也很狼狽, 要拖著行李, 有些更要帶著子女在馬路上走。 部分示威者焚燒車軚,推翻汽車以及打爛車窗。 

互聯網圖片


示威行動已找續了幾天, 之前還報導了 Uber 的司機受滋擾, 連光顧的乘客也給打得鼻青眼腫。 我看網上留言, 有些也不支持的士司機。  樹大有枯枝, 拒載、兜路、 濫收車資時有發生, 再加上那些混亂場面, 示威的的士司機又怎得人心呢? 巴黎說要申辦 2024年奧運, 不知道因而會不會給扣分呢?   Courtney Love 所言也給廣泛報導。 

那會想到今天到超市入貨回來, 就看到 Isère 發生恐襲的消息。 看來世界和平真的只是空想, 唉。 

27 則留言:

  1. 你自己都要take care呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀, 我一個人屋企時, 都打醒十二分精神

      刪除
  2. 世事真是紛亂,自己出入要留神啊!

    回覆刪除
  3. 你住果度應該好平靜、好安全啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個度都算平靜, 不過有邊個會估到原來有個恐怖份子住附近, 好多時D鄰居都話呢D恐怖份子平日都彬彬有禮, 完全睇唔出咁暴力

      刪除
  4. 回覆
    1. 排擠, 我明白, 但係去打人地架車, 出入仲要俾佢地批准, 攪乘客, 我就真係接受唔到呀

      刪除
  5. Uber在德國也曾引起爭議, 的士司機罷駛, 堵塞交通.
    今天法國和突尼西亞的恐襲更糟, 世界之亂, 有點寒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時有無法國呢D taxi driver 咁激?
      成日睇到呢D新聞, 好難怪D人唔鐘意D muslim immigrants 架, 而家仲日日有人偷渡去意大利, 極右派抬頭真係有原因

      刪除
  6. 依家IS真係最麻煩, 周圍辣火頭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要比之前個D更癲, 又好似無人制止到, 唉

      刪除
  7. 的士師機好難做
    香港新聞有出,
    只有外國先可以用哩個軟件租車 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港出租車全部要攞牌照

      刪除
    2. 最吊詭係, 政府話唔合法, 去到法院呢, 又無相關法例話唔得喎, 咁即係點呢?

      刪除
  8. 示威還示威,唔可以用暴力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有截停車, 俾佢地睇過, 先俾過, 我唔明佢地有咩權力咁做喎

      刪除
  9. 出去買嘢要搵埋專員陪啦

    回覆刪除
  10. 希望事件快點平息 , 你外出都要小心喎 , 我諗最好約埋其他人一齊會好啲 .

    回覆刪除