2015年6月22日 星期一

〔甜點〕Tourte aux pommes

家中有一堆過熟蘋果, 又要想辦法為它們找出路。 攪攪新意思, 不做蛋糕, 不做 tarte aux pommes, 而弄個 tourte aux pommes。

Tourte 的做法跟 Tarte 大同小異, 只是在上面多放一塊酥皮而已。 餡料呢, 我就參照 Apple Studel, 除了蘋果外, 還放入已浸透 Rhum 的葡萄乾, 當然也有已炒香了的麵包屑和 noisette en poudre 榛子碎。 一早已決定把一半分給鄰居, 所以為了把它容易切開, 把中間部分壓好, 看起來好像做了兩個巨型 chaussons aux pommes。 ^o^  美中不足, 那兩個煙囪實在太大了。








給我很大鼓勵的莫過於鄰居太太的評語。 她跟我們說, 餡料不大甜, 蘋果的熟度剛好, 她差不多一下子就把餡餅吃掉。   雖或是客套話, 我仍會照單全收。   \(≧▽≦)/


20 則留言:

  1. 有人欣賞就開心啦~~
    專員一定大讚

    回覆刪除
  2. 雖然我住城市,呢d睦鄰嘢我地都有架,住香港時就一d都冇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港, 見到都會打招呼, 不過就唔會互通有無 ^^

      刪除
  3. 好香呀!引到狗哥啦!哈!

    回覆刪除
  4. 怎可蘋果食品我都like
    由其喺西式甜品,餿鉼
    蘋果批更愛♡♡♡

    回覆刪除
  5. 你如果用2個盆分開整仲正.不過我知你唔想洗多個XXD
    我地鄰居都好好架, 成日互送各樣美食 ,有人分, 唔使獨肥 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真了解我, 唔好洗多樣野好喎 XD

      刪除
  6. 煙囪又真係大咗少少喎^^

    回覆刪除
  7. 鄰居開心c啦,下午茶,有餅食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢地整左送俾我地, 我都開心架

      刪除