2015年6月24日 星期三

怪癖

少爺很奇怪, 總不會待在同一地方睡覺超過兩個月。 他之前就愛睡書桌, 又跟 Rouquin 來個沙發爭奪戰。 


他現時的新寵是花園雜物中的一個水桶。 我完全不明白為什麼他會愛上這個水桶?


某鄰居最近放棄了在窗外放貓糧, 因為一些喵星人不懂規矩, 在她家門前常撒尿, 臭氣難奈。 不知是不是這個原因, Garfield 就轉移陣地, 晚上七時左右就會見他在窗前出現。



  


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢好醒目架, 如果想食/去街, 識得點指揮我地 ^^

      刪除
  2. 水桶我知喎,因為水桶、花盆、紙箱高身啲,令貓貓覺得自己藏咗身,有安全感,唔會瞓瞓吓有貓攻擊佢,其次係貓貓嘅肚係佢弱點,瞓呢d水桶、花盆、紙箱,佢捲曲咗,即使有攻擊,個肚都安全

    回覆刪除
  3. 你又有冇窗外放貓糧架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架, 所以貓霸王都會成日出現

      刪除
  4. my cats love sleeping like that too

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢位嘉菲有人認頭架, 佢淨係夜晚過黎食一餐

      刪除
  6. 回覆
    1. Li J 解釋左呀
      我初時成日笑少爺一定鐘意做流浪漢

      刪除
  7. 瞄星人最鐘意d紙盒/箱/盆之類既細空間物體, 縮左入去好安心又C服.依家夏天有隻盆佢縮, 好過棉被毛巾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有搵唔到嘅角落, 可能好有安全感

      刪除
  8. 聽你這樣說,我家兩貓也是差不多兩三個月換一次睡覺地方,雖然是室內,也會轉地盤

    回覆刪除
  9. 咁D貓星人又會唔會在你門前撒尿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度有貓霸王嘛, 維持秩序, 無貓咁亂黎

      刪除