2015年6月16日 星期二

狗哥與刺猬

狗哥在花園發現了刺猬。 貓霸王都怕了的刺猬, 狗哥居然一點都不怕, 還試著觸摸對方, 當然給刺扎了。 ^▽^



我們已見過這位新訪客多次, 說也奇怪, 自從牠出現了, 鼻涕蟲也不再常見。 是牠把鼻涕蟲吃光光嗎?

29 則留言:

  1. 是,所以有d農夫會養刺猬

    回覆刪除
  2. therefore
    he is a good pal who helps eating the bugs out

    回覆刪除
  3. 狗既有好奇心又有冒險精神^^
    所有無椎及小型脊椎軟體動物, 仲有d蔬果都係剌猬美食.一路養佢係度, 你以後都唔使煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我地都幾好運, 無端端有隻自來刺猬

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢係自來架, 可能我家真係有好多蟲 XD

      刪除
  5. 狗哥以後仲敢唔敢去掂佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲敢呢, 所以見佢又驚又要掂, 都幾好笑

      刪除
  6. 買間刺猬屋比佢住喇.
    我在花園也見過, 佢啲刺唔硬, 軟身架. 我地買左間屋比佢, 不過, 佢無去住呀.

    回覆刪除
  7. 刺猬是吃一條條既虫,吃鼻涕蟲就唔清楚^^

    回覆刪除
  8. 我見香港有人養刺蝟, 可惜看完後唔記得邊個BLOG, 無得再追.

    回覆刪除
  9. 我同事有養刺蝟,吃貓糧的,但你千萬別餵牠,不然就不吃鼻涕蟲了 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位貴賓自來架, 我地無諗過要當寵物養, 不過佢真係好幫得手

      刪除
  10. 狗哥真係好得意!哈哈...

    回覆刪除