2015年6月4日 星期四

給我一客千層麵

法文老師說過, 法蘭西的胖子大都是貧窮一族。 那麼我跟專員一定是一等一窮人, 因為我們時常與卡路里打交道。

不怕胖! 再來一客千層麵。 只因超市的新鮮 Lasagnes 半價出售。 \(≧▽≦)/  

這次做的 Sauce bolognaise 是少肉多蕃茄版本, 而白汁算是低脂少牛油版本啦, 勉強減輕了點罪案感。

  

17 則留言:

  1. 唔驚,食完出去跑個圈^^

    回覆刪除
  2. did your teacher explain why fat people are poor people in France? I never heard of it ... just curious

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, he did. Because the poor people, in general, buy the cheapest calories they can find, i.e. mostly from the junk food like chips and soda.......

      刪除
  3. 由12歲開始我已視體重管理是我終生目標

    回覆刪除
  4. 食完俾幾隻野激下你, 乜都還返哂XXD

    回覆刪除
  5. 有錢人為咗着靚衫,乜都唔食

    回覆刪除
  6. 英國人都係,you are what you eat, 睇身型就知你食得好唔好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以唔好信個本 French women don't get fat 呀! 呢度都有好多圓潤架 ^^

      刪除
  7. 也對,我家屋苑旁邊公屋,有很多肥胖人士出入,連坐輪椅的也很肥

    回覆刪除