2015年6月25日 星期四

班蘭椰絲卷

家中大掃除,  發掘了 N 年前帶過來的班蘭香油。  



不想開焗爐做蛋糕, 上網找到了個班蘭椰絲卷的食譜, 剛巧我家有一包將到期的椰奶, 心想不妨一試。 人家的餡料是用椰糖, 我家當然沒有, 那只好用椰奶跟 vergeoise brune 代替, 做起來不及人家的金黃。 

 



專員一看到一整碟的綠色物體, 居然一臉懷疑 (¬ ¬ ), 後來我解釋那層顏色的由來, 還要跟他喜愛的咖椰掛勾, 他才願意試吃, 還一口氣吃了一半。  >:(  


25 則留言:

  1. 一於整班蘭蛋糕啦, 又靚又好食. 我無班蘭油呀, 我狠食呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔想開爐呀, 遲D涼番D, 我會試下
      枝野我N年前帶過黎, 用完就無

      刪除
  2. 班蘭油我搵極都唔見有賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢邊無咩人識掛
      枝野我N年前帶過黎, 用完就無

      刪除
  3. 我分不開班蘭味和椰子味

    回覆刪除
  4. 試過買現成斑蘭葉,盅到天黑先得少少汁。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 煎 pancake 時已經引到我口水流 ^^

      刪除
  6. 班蘭味好正, 你枝油N年竟然未過期咁好彩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聞下, 見佢無變, 即管試下咋 ^^

      刪除
    2. 係賞味期限你用公仔遮住, 即係過左期都N年啦, 咁夠膽仲用.呢D始終係化學野.

      刪除
  7. 呢個好味呀,你個卷卷好靚!

    回覆刪除