2015年6月29日 星期一

Des gnogno, des kiki 薯蓉粉團

如果我們要買薯仔, 都會儘量待到星期六光顧在公路一旁擺攤的農夫。 有時儘管超市有特價優惠, 比農夫的售價更低, 專員都不為所動, 認為無論如何, 都以支持本地農業為先。  

農夫售賣的薯仔以 5kg 起跳。  除了煮湯, 做薯蓉, 我近來為它找到了另一出路: gnocchi。  之前沒想過自家做,  看了地獄廚神的節目, 才知道做法一點都不複雜。  

材料只是薯仔 (600g),  farine de blé 全麥粉 (150g) 跟雞蛋一隻。 先把薯仔煮熟搗爛成薯蓉, 然後放入全麥粉及雞蛋, 以鹽、胡椒及肉豆蔻作調味, 搓成粉團。 接著將粉團搓成長條狀, 再切成 1-2 cm 的小顆, 用小匙在中間壓下。  (我做的像是麻將牌呢 ^0^) 燒熱水, 在水中放少許油, 把 gnocchi 倒在沸水中, gnocchi 浮在水面, 就是已熟了。



之後就可以以自己喜愛的醬汁來配搭, 蕃茄醬、pesto sauce, 各適其。 專員最喜歡 Gnocchis à la carbonara。 


至於自家製的 gnocchi 跟超市的最大分別, 就是 fait maison 的薯仔味道明顯多了, 正所謂「薯仔有薯仔味」。 我是不是在說廢話呢?  =^D

      

25 則留言:

  1. 我都睇過節目教整呢樣野!比著我係你,我都支持農夫。一來食物新鮮,一定無其他雜質;二來唔支持佢地,佢地便好容易息微!係香港我地都會支持小店,不可比大機構玩哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員同你想法一樣, 平時都已經幫親大超市, 呢D可以做到嘅就儘量做啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度好興, 廣告食哂腦 XD
      你囝囝可能都食過, 食落煙韌, 都好味架

      刪除
  3. 呢個除咗用麵粉,仲可以用隔夜麵包整

    回覆刪除
  4. 下次索性印個中發白在上面XXD

    回覆刪除
  5. 農場出品,幾時都好食啦,起碼新鮮呀。超市果D都唔知放左幾耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋農夫好均真, 如果出品唔好,佢會俾好D, 講明, 咁就唔會覺得被騙

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢仲會賣蛋, 洋蔥架, 有時有人會賣沙律菜咁啦

      刪除
  7. 我也見Bill 婆婆有做類似的麺粉粿湯,衹用麵粉搓團,再搓條後用手搣一粒粒下湯,湯底通常有𧐢仔香菇之類。
    我也喜歡幫襯小店,可惜現在租金飛升,容不下小店生存

    回覆刪除
  8. 我都一定揀小店, 最討厭超市排長龍俾錢.
    gnocchi自家製一定薯多過粉.用勁多芝士焗都好正.
    你連用叉壓痕都費事, 就咁按個窿算數~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 廚神都係用手指篤架咋, 我學佢之嘛 XD

      刪除
  9. 幫襯本地種的蔬菜可以多多支持本地農民制做多些就業機會 , 但香港少之又少 , 而且有時見到那些所謂本地菜地攤擺的菜一扎扎有如街市未處理的國產供應菜 , 心裡有些懷疑 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時同農夫傾兩句, 佢都嘆生活艱難呀

      刪除
  10. 超市D薯仔唔係本地出產架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市個D都係法蘭西出品, 不過想幫番本地小農
      有D務農之人, 都話賣俾大集團, 發現佢地其實食水好深

      刪除
  11. 我都覺得最好幫襯當地出品,可惜我們無。。。。
    薯仔我老闆好鍾意食,但我麻麻,好少買,可能冬天食多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 買番 origine france 啦, 我地都係會買法國出產嘅多

      刪除
  12. 你出品,我想食,用狗哥眼神!哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 用佢嘅眼神, 扮可憐? XD
      唔駛學佢, 你要食絕對無問題, 最緊要你賞臉

      刪除