2015年7月1日 星期三

童年照

熱浪襲法, 昨天下午氣溫高達三十三度, 即使開著風扇, 專員都不能入睡。 今天最高氣溫會有三十七度, 我們一早已關好窗跟護窗掩。 我也以不出外為上策。 ::>-<::   

留在家中, 繼續收拾, 發現原來還有一大堆舊雜誌, 其中的一個封面吸引了我。



Nicolas Sarkozy 跟 François Bayrou 的輪廓都跟現時的相若, 反而 François Hollande 的呢, 我就不可以串連起來啦。 


總統先生每次上鏡, 吸引我的不是他的講話, 而是他臉上的豆豆, 在高清鏡頭下, 特別礙眼。 那是疣嗎? 



恕我膚淺, 我只覺得作為政客, 能力以外, 外表也重要吧。 不是說要他長得像 George Clonney, 又或是 Brad Pitt,  最少要予人一種乾淨、整齊、健康之感。  不曉得現在他背後的女人會提點他嗎?
 

20 則留言:

  1. 我度話有機會去到40度喎,睇怕要跳定求雨舞啦

    回覆刪除
  2. so, do you think Sarko has charm? Despite the fact that he is short, i think he does have the charm of a leader.
    I think Valerie was the one to ask Hollande to lose weight before presidential election, which he did. I dislike Hollande's eyes!

    回覆刪除
    回覆
    1. I agree with you.... even though Sarko is short, he's got a certain charisma...
      Mr Normal always appears weak and "mou"

      刪除
  3. 有一年我去到巴黎,熱到食都唔想食,住的酒店又冇冷氣,真係難忘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冷氣真係唔係度度都有架, 太熱時, 只有關哂護窗掩, 等D熱氣唔好入屋

      刪除
  4. 以為是你的童年照呀。
    我較喜歡上一任總統Sarkoyz。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarkozy 行出黎都見得人, 似個領袖呀, 雖然好多人話佢 bling bling
      至於荷蘭先生呢.... 我就唔覺佢有魅力啦

      刪除
  5. 你都依然堅持唔裝冷氣呀 ,何苦呢 !!!
    雖然儀表係重要, 但d皮膚病症或者脫髮之類 , 又好難話執就執到囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地呢個區D人都窮, 大家都無錢裝冷氣 XD
      如果生疣, 做個小手術, 好快攪掂, 不過幾日唔見得人啦

      刪除
  6. 回覆
    1. BBC news 都話 Hottest July day ever recorded in UK

      刪除
  7. 回覆
    1. 因為已經有冷氣, 定係王子非常耐熱?

      刪除
  8. 專員會唔會索性浸在浴缸睡?

    回覆刪除
  9. 哎呀香港都好熱呀 , 我住新界太陽特別利害 , 所以盡量留在家中 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都仲有冷氣, 呢度有冷氣嘅地方唔多呢

      刪除
  10. 真唔明荷蘭先生咁款都咁多女埋身。。。。之前睇電視講Segolane,睇到佢兩個廿幾年前的相,都還可以。同意你講,我都覺得佢軟"奶奶"無咩力,無風采,當個區長還可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一啲魅力都無, 雖然佢 grande ecole 畢業, 不過我唔覺佢有能力領導國家, 做個小市長可能還可以
      我都唔明茱莉小姐點解會同佢一齊, 因為佢有才華? 定係有權力?

      刪除