2015年7月30日 星期四

My first risotto 意大利燉飯

終於煮了我第一盤 risotto。 參考了好幾個食譜, 決定來做個簡單的 bacon & mushroom risotto。

煮 risotto 步驟不繁複, 只是要生米煮食熟飯, 就要有耐性, 花了半小時才完成, 而且還要一邊攪動, 一邊加入清湯, 讓米粒好好吸收清湯。    

我的燉飯好香好好吃呢~~  如果再 creamy 多一點, 那就更理想啦。




24 則留言:

  1. Risotto我耐唔耐就煮㗎喇。簡單好味.

    回覆刪除
  2. 我淨係食有味飯, 所以都成日整.
    你可以用懶人方法, 加哂所有水/上湯入去, 好似煮飯咁, 等就黎收乾水時, 先攪下佢, 咁就慳力好多.

    回覆刪除
  3. 好香好好吃...成功了, 你下了咁多功夫, 值得嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 功夫唔算多, 係要企足半個鐘不停攪, 好有誠意架

      刪除
  4. 鬼佬炒飯我也喜歡吃,但好似好麻煩的不會做

    回覆刪除
    回覆
    1. 係要花時間不停攪, 步驟唔算複雜

      刪除
  5. 我未煮過risotto, 因為班生唔多like, 想煮都無人欣賞....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕整左一大盤, 最後要我一個食哂

      刪除
  6. 我都好耐無煮呢味,以前成日整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就第一次整啦, 之前一直無想起佢

      刪除