2015年7月24日 星期五

偽褓母週記

鄰居是一對年輕夫婦, 育有一對兒子, 大的五歲, 小的三歲。 他們都是在職父母, 工作不定時。  現正值暑假, 兩個小孩都要去幼兒中心給託管。 因他們有好幾天不能送兩個孩子去乘來接送的巴士, 那就拜託我們幫忙。 

坦白講, 我起初是十萬個不願意。 始終對待人家的孩子, 跟自家的不一樣 (當然我也沒有啦), 而且我有過不快經歷。  我曾試過斥責一個小男生行為不當, 想不到他媽媽背後埋怨我責備他的寶貝兒子。 代為看顧小孩可不是件易事,  可是最後也推卻不了, 唯有硬著頭皮看管兩個小男生。 幸好大的很懂事, 小的呢......就很活潑, 大多時間都要花在小的身上, 很累人呢。

今天我跟他們在等巴士, 車子到達時, 大家排隊上巴士, 我忽然聞到一陣煙味, 原來是我背後的一位媽媽在抽煙, 我再瞄一下她手上的煙, 已經燒得差不多只剩下煙屁股, 那是不是代表一邊帶著孩子, 一邊又抽著煙呢?  我也認識一些煙民父母, 他們可不會在孩子面前抽煙。 為什麼當媽媽的不會為自己的孩子健康著想呢?

有天我做了朱古力小蛋糕來給兩個小男生做茶點, 也有跟另一鄰居分享。 朱古力應是小孩至愛, 他們一看見就即時當個乖寶寶, 引得我發笑。





26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我寫得唔清楚, 係細路仔排隊點名上車, 個吸煙的女人同佢個仔就係我後面

      刪除
  2. 幼兒中心託管至下午幾點呀? 我呢度3點左右.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知呢, 只知八點上車, 下午五點半接返佢地返屋企, 等郯居返來就走得

      刪除
  3. 孩子面前抽煙我度好多都係咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都大把, 有D就一身潮媽打扮嘅年輕媽媽

      刪除
    2. 係呢度, 我仲見過停車場, 兩個女人下車, 其中一個帶住個BB, 手都有煙架, 即係之前二人一B係車, 佢地都唔理, 係咁食, 睇到真係火都黎埋

      刪除
  4. 香港大把女人心口背帶有個BB, 但企係街煲煙 .
    要豆丁聽聽話話, 最好就係用美食搞掂..hahaha~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過呢, 一身潮媽打扮添
      有野食, 即時乖哂

      刪除
  5. 我週末有時間也會焗些小蛋糕送給鐘點、保安分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 我享受整, 多詔享受食, 好多時都係食一個, 之後分哂 ^^

      刪除
  6. 車上可以吸煙 ? ?
    好多父母只喺為了自己,給仔女吃飽就算
    健康....只喺佢地無病咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 架巴士係接細路架咋, 大家等點名, 一陣煙味傳過黎, 我再睇, 就見到吸煙的媽媽
      仲有D父母好似當仔女係玩具咁, 鐘意就理下, 唔鐘意就...... 有D就用來搵錢, 唉

      刪除
  7. 朱古力蛋糕同我講:食我啦!
    哈......!

    回覆刪除
  8. 我唔鍾意人食煙,見到湊住小朋友食就更唔鍾意。

    回覆刪除
  9. 我鐘意朱古力蛋糕多過小朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住D太有活力嘅, 真係要好有精力至得

      刪除
  10. 有朱古力蛋糕食梗係乖~~~~~
    有冇乘機同佢兩個傾多啲偈當練習法文?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗有搵佢地練習下啦, 不過有時我唔明細嘅想講咩喎 XD

      刪除
  11. 剛從德國旅行回來,我覺得歐洲比香港多人吸煙。我老公在芬蘭公司工作,芬蘭同事和他們的法國客差不多個個都是煙民。

    回覆刪除