2015年7月2日 星期四

粟米吞拿魚通粉沙律

熱浪仍然持續, 究竟是不是直到周末為止, 現在還不知道呢。 今天新聞報導, 一個五歲的女孩給人從睡房抱走, 相信是因為天氣炎熱, 睡房的窗打開了, 因而給壞人有機可乘。 幸好鄰居聽到女孩的哭叫聲, 走出屋外看發生什麼事。 犯事之徒就逃跑了。 

說回正題, 炎熱天氣令我對熱廚房敬而遠之, 不想跟焗爐打交道, 麵包蛋糕練習也要暫緩。 煮熟通粉也只要七、八分鐘, 所以廚房不會熱得令人受不了。  除了粟米跟吞拿魚, 我也放了蕃茄、 pickles 和洋蔥丁, 醬料只是芥末醬和沙律醬, 不消十五分鐘就完成。 




同場並奉送「大熱狗」, 作為甜點之用。 

24 則留言:

  1. 從窗口抱走房內兒童, 發生了很多次. 有對夫婦去西班牙旅行, 給拐子佬從窗口爬入抱走女兒, 事發超過5年了, 案件仍在警訊中呼籲尋女線索. 歐洲販賣兒童案件也很嚴重.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪 Madeleine McCann 個 case? 警方仲懷疑過佢父母
      點解人總唔會因而知道要小心嘅呢

      刪除
  2. 睇到「大熱狗」個樣都感到有幾熱!😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望熱浪快D走, 大熱狗可以抖抖, 又可以出外走走

      刪除
  3. 真係熱呀,好彩下星期會好啲啫

    回覆刪除
  4. 偷細路已非強國次行為, 又一世界大同.
    我寧願開焗爐都好過開明火.
    你雪樽冰俾熱狗攬住消暑啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 偷細路嘅目的又未必一樣, 都市傳聞, 拐帶細路呢, 係強國多數用來行乞, 西方呢, 就會禁室培育。。。
      我地已經成日幫佢噴 Evian, 滋陰過我

      刪除
  5. 夏日炎炎正好眠 , 狗哥睡得好香甜啊 !

    回覆刪除
  6. 陰公豬熱狗哥好熱呀。。。。
    我地都熱到呢幾晚瞓得好差,唉,真係熱到傻

    回覆刪除
  7. 隻熱狗真係幾肥!咁熱真係陰公囉.

    回覆刪除
  8. 沙律好清新,我中午多數湯粉麯,不過煑完吃完也是一身汗

    回覆刪除
    回覆
    1. 太熱, 連開爐都唔想, 呢個撈撈撈, 快趣又唔熱

      刪除