2015年7月19日 星期日

夾心朱古力班戟

快樂星期天, 我們來個元氣早餐。平平無奇的班戟, 裡頭便是朱古力。 因為我跟專員都不吃 Nutella, 所以我放的是黑朱古力粒。

專員既愛班戟, 又愛朱古力, 經常說朱古力是他的 Prozac。 一次過就可以滿足他的兩種願望。 v( ̄︶ ̄)y 


22 則留言:

  1. 啱哂我呀!連隻碟都想要!哈哈!

    回覆刪除
  2. 唔好咁快用哂D胰島素呀....

    回覆刪除
  3. 厚底朱古力班戟, 唔錯! 我鐘意蘋果和香蕉, 我試過分別加香蕉蓉和蘋果蓉. 隨個人口味, 班戟真是百搭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意厚厚嘅 pancake 呢, 蘋果我未試過, 搵次試下先

      刪除
  4. 一次滿足2個願望, 有冇全部食哂.

    回覆刪除
  5. 你未切開前我仲係咁諗啲古力喺邊?

    回覆刪除
  6. 專員為甚麼不吃 Nutella?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為 Nutella 有棕櫚油嘛
      前排 Segolene Royal 先至叫人唔好食 Nutella 呢, 因為用棕櫚油要大量砍伐森林架

      刪除
  7. 好有心思,煎咁多塊都要唔少時間。

    回覆刪除
  8. 疊得好高呀,兩個人食得晒?
    勁~~

    回覆刪除