2015年7月22日 星期三

夏日炎炎正好眠

我有時會想, 當我家少爺也不錯呢, 天氣炎熱就躲在一角午睡。( ̄¬ ̄)ZZZzzz・・・ 

肚子餓, 就回家開餐, 想出外打獵, 就喵喵叫, 引人注意, 給他開門。 


連狗哥都偏愛他, 他在我家也算幸福吧。   


不知為何我很想重看《悠長假期》, 可惜 YouTube 只有粵語配音版本, 不知那裡有原聲版呢?



 

25 則留言:

  1. 我都寧願追字幕都不愛聽配音
    少爺狗哥都幾好感情

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥好偏心少爺架, 可能對左兩年好有感情
      我最怕睇香港亂配音嘅電影, 改哂人地D對白, 好離譜

      刪除
  2. 叫得少爺, 唔係浪得虛名架嘛^^
    悠長假期果一期既日劇,我當年全部買齊DVD, 睇到落街食野, 好似周圍d人都講緊日文咁呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有呀。悠長假期,戀愛世紀,魔女之條件......真令人懷念。

      刪除
    2. 仲有美味關係呢, 都好好睇

      刪除
  3. 少爺狗哥相處融洽啊!
    我都寧願追字幕都不愛聽配音x2

    回覆刪除
    回覆
    1. 至怕佢地亂改人地D對白, 好討厭

      刪除
  4. 我有套DVD, 十年前細佬送,因為當年我無睇過。

    回覆刪除
  5. easy啦
    http://www.gooddrama.net/japanese-drama/long-vacation-episode-1

    回覆刪除
  6. 我D貓頭s都好幸福
    老豆賺錢仔享福

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時仲要係佢地大哂, 我做左佢地奴隸

      刪除
  7. 養尊處優又唔覺有肚腩喎佢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢黑色嘛, 佢其實同 Rouquin 一樣重 4.5kg

      刪除
  8. 狗哥前世可能係貓女,哈!

    回覆刪除
  9. 夏日炎炎正好眠>>>唔覺囉,我瞓到出晒汗。

    回覆刪除
  10. 我睇外語片我都係鐘意聽原聲再睇宇幕!你去個app,叫「千尋影視」,search「悠長假期」就有。日本原音!enjoy!

    回覆刪除