2015年7月17日 星期五

暫託 ~~ 貓霸王

鄰居出門遠遊, 出發前拜託我們代照顧貓霸王。 這位貓霸王早已把我家當成他的半個家。 有天陽光猛烈, 我便把窗簾拉上。 忽然看見有個影子在晃, 原來是貓霸王在刮窗。 窗邊的碗已半空, 貓霸王就是要引起我們注意, 要我們快快填補乾糧。




當然他也愛在我家睡午覺。  


貓霸王跟少爺和 Rouquin 一樣, 愛喝澆水器內的水。  Rouquin 有時還硬要在下雨天外出, 只為了喝雨水。 看來他們都喜歡新鮮流動的水, 多於飲水器的水。   




28 則留言:

  1. 呢個唔係話你偷貓既鄰居吓 ?
    流動既水新鮮d嘛.如果俾佢地學識開水喉,你既水費都好和味XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔係啦, 如果係, 唔會開口叫我地幫佢睇住啦 (個位鄰居, 見酊我地都當透明, 我地同佢打招呼, 都唔睬我地架)
      如果佢地學識開水喉, 我諗我要將水喉上鎖 XD

      刪除
  2. 貓霸王好健碩, 貓霸王是否不能回自己屋企, 要戶外流連?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄰居無交低鎖匙, 佢無得入屋, 好彩呢排熱, 貓貓唔肯係屋內瞓, 出外宿幾宵都無問題

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢會入屋架, 有時行一轉, 而家熱就係花園瞓
      一見到我地係咁喵喵喵, 有時我懷疑係咪前世欠左佢 XD

      刪除
  4. 回覆
    1. 除左毛色靚, 仲骨骼精奇, 練得一身好武功, 係貓都怕左佢 XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔怕, 鄰居照顧左佢好幾年, 如果要走佬, 一早走左啦

      刪除
  6. 你們養貓真好養,衹提供食和宿,我們還要解決厠所問題,出門拜托人看貓,要朋友幫剷屎尿,真的不好意思呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇貓貓本身, 好似我家個兩位大少, 我地遠遊, 佢兩位都唔肯出去, 可能怕出左去無得返來, 所以要麻煩人幫我地清潔個貓廁所, 都真係幾唔好意思架

      刪除
  7. 香港人養貓唔可以出門口.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度係放養嘛, 佢地玩完就識番屋企, 而且養貓嘅都覺得貓貓自由好重要

      刪除
  8. 貓霸王果然係老實不客氣喎kakakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經慣左自出自入, 我成日話佢唔知醜 XD

      刪除
  9. 佢係咪好大隻o架?個樣又唔係惡喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢重6.5kg
      佢天不怕地不怕, 佢有隻耳仔崩左, 應該係戰蹟黎架
      流浪貓都被佢趕走, 唔係點做貓霸王

      刪除
  10. 貓霸王果然無改錯名呀XDDDD

    回覆刪除
  11. 這貓霸王幾老實不客氣喎 , 當正這裡是牠的家 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經慣左見到我地, 自出自入, 想食就會開口問, 唔知醜架 XD

      刪除
  12. 受人所託真喺有啲壓力架,
    走失咗就大件事,
    所以妳都好順得人,
    好有心♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 互相幫助啫, 我地遠遊, 都要託街坊幫忙睇住兩位大少架 ^^

      刪除
  13. 哈哈.....順帶一提,我亦喺軍事迷*(^^)*

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你同我家中某人好夾啦
      佢最鐘意睇 planete+ 二次大戰, 軍事訓練如 sniper

      刪除