2015年7月26日 星期日

你看見嗎?

專員拍下照片, 然後放上臉書。 我從手機看到, 就問他相片亳不特別, 為什麼要與人分享。 他便指給我看, 我才知道原來我真是「盲亨」。 /︿\



同場加映: 我家的黑莓結果了, 兩顆小的是野生 mûre sauvage, 正正就是俗語所云「酸得盲的也開眼」。 相反, 兩顆大的黑莓就很甜呢。 

 

22 則留言:

  1. 一眼睇到腳毛同2條鬚...之前我家廚房都飛左隻入黎, 但係BB黎, 對翼好似透明樹葉, 超靚.
    野生黑莓真係唔多人夠膽食, 你都膽生毛XXD.但我鐘意黑莓多過紅莓 , 真係甜好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲話 Vitamin C 係藍莓兩倍, 多食有益

      刪除
  2. 你問看見嗎?我就留心睇,就見到捕蟬的昆蟲喇!

    回覆刪除
  3. 睇個title即刻估係有昆蟲。

    回覆刪除
  4. 有你的標題就即刻見到!

    回覆刪除
  5. 我第一眼都睇唔到呀,要細心望先見。

    回覆刪除
  6. 螳螂哥保護得好好,硏究了一輪才發現

    回覆刪除
  7. 隻螳螂好大隻喎@@
    我鍾意食酸啲,太甜反而不愛

    回覆刪除