2015年7月27日 星期一

實驗之作~~肉桂麵包

我已做了肉桂卷很多次, 每次都是用直接法。 這次來做個實驗, 看看湯種跟低溫發酵結合起來的效果如何。   我參考了《65度C湯種麵包》內肉桂麵包的食譜, 不過就減了糖的份量, 因為食譜中麵團跟餡料的糖份加起來是72g, 還沒有包括做裝飾的糖粉份量。我也棄用了奶粉, 用了牛奶代替水啦。

低溫發酵的好處就是省時, 晚上做好麵團, 把它放入雪櫃, 第二天早上, 麵團體積已倍增。 之後只要把它回溫, 造型、待第二次發酵後, 烤焙就可。 坊間有一說, 低溫發酵做出來的麵包比較小, 我卻覺得差異不大。 

第一次實驗作品, 麵團水份較多, 造型時有點困難。 不過做出來的麵包組織柔軟。 



專員吃過了後, 說要 encore。 第二次做的麵團比較理想。 同時我的裝飾技巧也有待改進。  

18 則留言:

  1. 低溫係咪一定起碼要幾個鐘之後先可用呢, 例如最少7~8個鐘至17個鐘咁.
    第2日等回溫耐唔耐?係咪就咁用手去感覺麵團回到室溫,唔再冰就得啦.
    同埋你有冇試過呢類既麵團, 如果入爐加蒸氣, 係咪都可以做到歐洲包咁既脆皮呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要參考 Carol 嘅做法
      http://caroleasylife.blogspot.com/2009/03/blog-post_7195.html
      回溫呢, 我通常放一個鐘, 無咁凍就排氣, 鬆馳, 再造型
      至於入入爐加蒸氣加蒸氣, 呢個我又未試過

      刪除
  2. 賣相好靚!可惜我接受唔到玉桂味~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 二人獨食? 當然唔會啦, 食哂真係不得了, 我一定與人分享

      刪除
  4. 專員都話要安哥,你應該成功了,對嗎?

    回覆刪除
  5. 減糖好啲,驚專員食太多糖影響健康

    回覆刪除