2015年7月9日 星期四

我要做廚神 ~~ 法國版

本以為今晚可以看法國版 Masterchef 第三集, 竟沒想到第三集要到七月底才播出, 更會由 TF1 轉到 NT1。 據聞是收視不佳, 首二集的收視只有以往四季平均收視的一半。  


這季的 Masterchef 評判跟主持都跟以往不同, 而且開播以前, 也有花邊新聞, 幾位參加過選拔賽的都不約而同都炮轟製作單位選拔方法不公平, 只注重參賽者的背景, 而不是他們的手藝。 會不會因而影響收視呢?

我之前看這邊的 Masterchef, 總覺得評判偏袒不公, 明顯地偏幫好幾位參賽者。 換了評判團後, 我想看看有什麼不同。 首兩集的 Masterchef 趣味只是一般, 有些參賽者看來水準也不及以往的呢。 事實上, 部份參賽者都是想藉此打出名堂, 得人賞識, 就可以開自己的餐廳。 其實煮得一手好菜, 是不是就是開餐廳的材料呢?   打理一家餐廳, 還要兼顧成本、人事等等, 可不是件易事呢。

剛巧我也看了新一季美國版的 Masterchef, 我也覺得製作單位都會挑選些有話題性的參賽者: 單親媽媽獨自照顧女兒, 來美國尋夢的黎巴嫩女子等。 一人有一個故事, 那才可以吸引觀眾。 看此類節目, 還是要說一句: 認真你便輸了。 

 

16 則留言:

  1. 都是娛樂,真不可太認真.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔知係咪佢地D食材成日有問題, 我無咩興趣睇

      刪除
  3. 呢啲預咗有黑幕,有noise先有人留意

    回覆刪除
  4. 觀眾眼睛是雪亮的, 當大家知道節目內容與節目名稱不符, 收視就如今天每況愈下, 更可能節目會隨時消失添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜老家個套膠劇劣評如潮都依然播, 難為我老媽呢位老人家, 無野好睇, 好悶 (佢話)

      刪除
  5. 似娛樂節目多過真正比拼廚藝...
    樣靚都有分加,可以企耐幾round^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無發現入圍嘅都有種族考量, 亞洲, 拉丁, 邊個種族都有個代表架

      刪除
  6. 我經常有收看旅遊煮食節目,
    比較少睇比賽式哩類節目,
    廚師評審都好主觀。


    回覆刪除
    回覆
    1. 我想睇下有咩秘技, 所以會睇, 學野嘛 ^^

      刪除
  7. 基本上所有比賽都無絕對公平, 呢個先係遊戲規則.
    所有覺得做生意必定有錢賺既, 都係唔識做先意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 參賽者同製作單位都係各取所需啦
      做生意, 真係咁易咩, 仲有千祈唔好同朋友夾, 會因財失義

      刪除
  8. 呢啲節目只求收視,賽果做出嚟嘅我覺得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似上年嘅視障廚神? 睇唔到都赢?

      刪除