2015年7月15日 星期三

杏仁片麵包

給孟老師食譜上的照片吸引, 我動手做了這杏仁片麵包。 

這個食譜在網上廣為流傳, 有興趣的話只要一搜尋就找到了。 她的食譜是用切達起司片, 可惜我家沒有, 我只好用上了家中存貨 Gouda Cheese。 我也把食譜要用的水換成了牛奶。 烘過的杏仁片香味更好, 再配以細砂糖, 成了個不俗的麵包餡料。



這杏仁片麵包鬆軟, 真的不錯吃。 下次再做時, 我寧可用原塊杏仁片, 不用把它捏碎。 專員就提議拌入蘋果果醬。 那豈不是變了杏仁蘋果麵包?

12 則留言:

  1. 凡係杏仁料我都鐘意, 下次都可以整芝麻醬.呢排你狂練呢個卷型喎~~~

    回覆刪除
  2. 天氣熱番,發麵好快呀

    回覆刪除
  3. 一講做飽點,人人都搵孟老師,佢好勁呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D食譜簡單易明, 好清楚
      佢出左好多本, 有機會我想睇下有關點心個本

      刪除