2015年7月6日 星期一

甜餐包再來一個~~

昨天下午下了一場雨後, 天氣清涼多了, 我立即把窗全打開了, 使空氣流通流通, 少了一份悶熱。  

我趁著天氣沒那麼熱, 便立即開工, 來做賣飛佛甜餐包。 吃了幾天沙律, 終於可以一轉口味。  甜餐包跟我喜歡的磨菇湯, 成了我的一人前午餐。  





當然我沒忘記專員啦, 同時做了椰蓉包。 我此次給它試試新造型, 當作練習。



  

21 則留言:

  1. 餐包仔, 好正! 我都要整.

    回覆刪除
  2. 甜餐包立立令造得好靚啊!立刻想起香港的豉油西餐廳,一個香暖軟熟甜餐包+牛油配濃郁羅宋湯,本土情懷即時湧現,而這種情懷,就是我對香港始終不離不棄的原因。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, 要切開個包加塊牛油落去. 唔健康, 但滿足, 是香港風味.

      刪除
    2. 100% 港式風味, 牛油餐包+紅湯都係我飛佛
      我有時都想食港式包多D

      刪除
    3. 妳下次返香港都可以飛弗重溫。太子「第尾」、深水埗「飛鷹」、灣仔「波士頓」嘅餐包水準都ok架。

      刪除
  3. 你好似放監咁,冇咁熱即開焗爐。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 過獎過獎
      今次都係湯種, 做出來好軟熟

      刪除
  5. 涼返D好好多,狗哥有冇即刻出去玩陣?
    專員對新造型有咩意見呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢黃昏有出去坐下, 抖抖氣
      專員今次對包造型零意見

      刪除
  6. 你終於可以重見天日啦hahhaa
    甜餐包就咁食都好足夠.
    呢次椰包太少椰蓉咩 ,見唔到層次喎.

    回覆刪除